مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰

بادکنک آرایی جایگاه عروس داماد

اگر می خواهید مراسم نامزدی یا عقد خود را در خانه برگزار کنید و به دنبال ایده هایی برای تزیین جایگاه عروس داماد هستید، پیشنهاد می کنیم این مطلب مجله عروسی را از دست ندهید.

یکی از مهم ترین و بزرگترین دغدغه های فکری عروس خانم ها خاص کردن دکور مراسمشان است. دکور جایگاه عروس داماد می تواند بسیار پرخرج و پردردسر باشد. اما همیشه راه هایی ساده و دوست داشتنی برای اینکار وجود دارد که خیلی وقتها به راحتی از کنار آنها می گذریم. همه با بادکنک خاطره داریم، به راحتی می توان با استفاده به جا از بادکنک ها فضای زیبایی را برای جایگاه عروس داماد ایجاد نمایید.

جایگاه عروس داماد

بادکنک‌ها معمولا دارای قیمت مناسبی هستند و از نظر بودجه نیز استفاده از آن‌ها برای دیزاین دکور مراسم، بسیار بهتر و مناسب‌تر خواهد بود. روش‌های مختلفی برای بادکنک آرایی وجود دارد که در ادامه ایده‌های بسیار زیبا و جالبی را مشاهده خواهید کرد. با مجله عروسی همراه باشید.

بادکنک آرایی جایگاه عروس داماد

۱- بادکنک های پر از پولک

تعداد بسیار زیادی پولک های رنگی را درون بادکنک های رنگی بریزید. آن ها را باد کنید و روی پایه های نگه دارنده نصب نمایید و در دوطرف جایگاه عروس داماد قرار دهید.

۲- بادکنک هایی با خرده کاغذهای رنگی

هم چنین می توانید به جای استفاده از پولک، از خرده کاغذ های رنگی استفاده کنید و داخل بادکنک ها را با آنها پر کنید.

۳- تزیین بادکنک با تور

می توانید برای زیباتر کردن بادکنک هایتان از تور استفاده کنید. روی بادکنک ها را با تور بپوشانید و لبه های تور را جمع کرده و با ربان گره بزنید. هر بادکنکی باید با تور همرنگ خودش تزیین شود تا جلوه بهتری داشته باشد.

بادکنک آرایی جایگاه عروس داماد

۴- بادکنک های هلیومی

تعدادی بادکنک ساده و یا طرح دار یک رنگ را با گاز هلیوم پر کنید. استفاده از گاز هلیوم باعث بالا نگه داشتن بادکنک ها در هوا می شود. سپس به بادکنک ها نوارهای رنگی مختلف آویزان کنید همچنین برای زیبایی کار می توانید نوارها را فر کنید.

جایگاه عروس داماد

۵- بادکنک های آویز

ابتدا یک سوزن را نخ کنید. حالا کافیست مطابق شکل این نخ را به وسیله سوزن از نوک بادکنک عبور دهید. بهتر است از یک نخ ضخیم و محکم استفاده کنید. همچنین بهتر است دو سر نخ را طوری به دیوار نصب کنید که نخ کاملا کشیده و صاف نشود. اجازه دهید نخ به شکل یک منحنی کمان مانند آویزان شود.

بادکنک آرایی

۶- بادکنک به شکل حروف

اگر طرفدار سادگی هستید، شاید این سبک بتواند انتخابی مناسب برای شما باشد. بادکنک هایی که به صورت حروف مختلف طراحی شده‌اند را در کنار هم قرار دهید و یک کلمه عاشقانه و زیبا مانند LOVE و یا هر کلمه‌ دیگری که می پسندید را برای دکور جشن نامزدی تان طراحی کنید.

۷-بادکنک دیواری

بادکنک ها را با چسب شیشه‌ای یا نوارچسب در ارتفاع‌های مختلف به دیوار بچسبانید. فراموش نکنید که از بادکنک هایی با رنگ‎های سرد استفاده کنید تا عکس‌هایتان هم به یاد ماندنی شود.

جایگاه عروس داماد۸- بادکنک قوسی شکل

ابتدا باید یک پایه ثابت را برای درست کردن این مدل در نظر بگیرید مثل پایه میز بعد طناب محکمی را به آن پایه وصل کنید. سعی کنید بادکنک ها را به یک اندازه پر کنید و انتهای دو تا بادکنک را به هم وصل کنید. بعد دو تا بادکنک را به همین روش درست کنید و به بادکنک های قبلی به حالت پیچ خورده وصل کنید یعنی هر ۴ تا بادکنک به هم وصل میشود و بعد روی طناب قرار می گیرد. همین روش را ادامه دهید و بادکنک های دیگری را به طناب وصل کنید و حالت قوس را ایجاد کنید.

بادکنک آرایی جایگاه عروس دامادبرای انتها باید بادکنکی را با شن و ماسه پر کنید و در قسمت پایین بادکنک ها متصل کنید. این بادکنک شنی باید هر دو طرف کار قرار بگیره تا حالت قوس حفظ شود و تکان نخورد.

  • ۹۶/۱۲/۲۸
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی