مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰


سالاد مرغ ویژه میز اردور عروسی

سالاد مرغ غذایی سبک و لذیذ است که می تواند میز اردور شب عروسی تان را رنگین کند. زرشک قرمز، کاهوی سبز، گردوی طلایی و گلابی زرد جلوه بسیار زیبایی به سالاد مرغ می دهند. وجود سینه مرغ هم باعث می شود سالاد شما یک وعده غذای کامل و مغذی باشد. در ضمن با کمی پنیر فتا و سس بالزامیک سالاد طعمی عالی پیدا می کند. تهیه سالاد مرغ خیلی راحت است و وقت چندانی هم نمی گیرد. با این مقاله از مجله جشن عروسی همراه باشید تا با طرز تهیه این سالاد مرغ لذیذ، رنگارنگ و شیک که ویژه میز اردور می باشد، آشنا شوید.

مواد لازم برای تهیه سالاد مرغ

سینه مرغ ۲ عدد
نمک و فلفل به مقدار لازم
کاهو ۱ دسته بزرگ
گلابی ۲ عدد
زرشک ۱ پیمانه
گردو (کمی تفت داده شده) ۱ پیمانه
پنیر فتا خرد نصف پیمانه

مواد لازم برای سس بالزامیک

سرکه بالزامیک ۳ قاشق غذاخوری
سس خردل ۱ قاشق غذاخوری
سیر رنده شده ۱ حبه
روغن زیتون نصف پیمانه
نمک و فلفل به مقدار لازم

طرز تهیه سالاد مرغ

ابتدا سینه مرغ ها را تمیز کنید و به صورت طولی نصف کنید تا ۴ لایه نازک مرغ داشته باشید. دو طرف مرغ را به مقدار دلخواه نمک و فلفل بپاشید. داخل یک تابه بزرگ ۱ قاشق روغن زیتون بریزید و آن را روی شعله متوسط قرار دهید. هر طرف از ورقه های مرغ را حدود ۳ تا ۴ دقیقه تفت دهید تا کاملاً پخته شوند. سپس آنها را به تخته گوشت منتقل کنید و بگذارید مرغ تا تهیه بقیه بخش های سالاد خنک شود. در آخر آن را به صورت تکه های کوچک خرد کنید. در تابه دیگری، گردوها را حدود ۵ دقیقه تفت دهید (مرتب هم بزنید) تا طلایی رنگ شوند سپس آنها را از روی شعله بردارید بگذارید تا خنک شوند.

کاهوها را بشویید و خرد کنید و در کاسه بزرگی بریزید. گلابی را اسلایس کنید و به آن اضافه نمایید. پس از آن، زرشک، گردوی بو داده، پنیر فتای خرد شده و مرغ های تکه تکه شده را اضافه کنید و همه مواد را به آرامی با هم مخلوط نمایید.

طرز تهیه سس سالاد مرغ

مواد لازم برای سس بالزامیک، خردل، روغن زیتون، سیر رنده شده، نمک و فلفل را در شیشه درب دار بریزید. درب شیشه را ببندید و آن را تکان دهید تا سس آماده شود. سس بالزامیک را روی سالاد مرغ بریزید و از سرو آن لذت ببرید.

  • ۹۷/۰۴/۲۹
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی