مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰


انواع مدل تاج عروس گیپوری

برخی ها تاج عروس را ایده ای جدید می دانند اما باید بدانید که وجود تاج به قرن ها قبل برمی گردد. در آن زمان تاج برای عروس یا عروسی استفاده نمی شد بلکه اهمیت داشتن تاج به قدری بالا بود که تنها پادشاه ها و خدایان تاج داشته اند. به مرور زمان جهت اینکه نیروهای جنگ تشویق شوند و بتوانند در نبردها پیروز شوند، به آنها وعده تاج داده می شد تا انگیزه بیشتری پیدا کنند. تاج در آن زمان تنها از چند گل و یا جواهرات تزئین می شد و به مرور زمان شکل آن تجملی تر و زیبا تر شد. اگر به زمان حال نگاه کنیم، قطعا با انواع زیادی از تاج عروس مواجه خواهیم شد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارد.

قطعا در مراسم های عروسی زیادی شرکت کرده اید و عروس های زیادی را با تاج دیده اید که هر کدام ظاهر خاص و زیبایی را به عروس می دادند اما اگر در زمان قدیم زندگی میکردید و قصد ازدواج داشتید، یکی از شرایط هایی که می توانستید تاج عروس داشته باشید، وضعیت اقتصادیتان بوده است. در واقع تنها عروس خانم هایی در قدیم می توانستند تاج عروس داشته باشند که وضعیت مالی بسیار خوبی داشتند زیرا قیمت این نوع تاج ها بسیار زیاد بوده است و حتی در بعضی موارد تاج عروس به عنوان هدیه از طرف خانواده داماد به عروس داده می شده است. اما در حال حاضر می توانید انواع تاج عروس را با قیمت مناسب خریداری و یا حتی اجاره کنید و معمولا خیلی کم پیش می آید که عروس خانمی در شب عروسی از تاج استفاده نکند.

جالب است بدانید شکل و ظاهر تاج عروس در برخی کشورها، نمادی از همان کشور است این نماد می تواند تاریخچه ای از آن کشور را نیز نشان دهد اما معمولا در اکثر کشورها مانند کشور ایران، بیشتر به زیبایی تاج عروس و هماهنگی با مدل لباس و مو عروس توجه می شود.

موهای زیبای عروس با یک اکسسوری خاص زیباتر می‌شود. این اکسسوری ممکن است یک تاج فلزی، یک حلقه گل طبیعی و زیبا، یک تل با کریستال‌های درخشان و یا تاج و تلی از جنس گیپور باشد. درواقع تاج ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله از مجله عروسی به انواع مدل تاج عروس گیپوری خواهیم پرداخت.

بعضی از عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند که تاج کار شده بر روی موهایشان سبک بوده و زیبایی منحصر به فردی داشته باشد. شاید انتخاب تاج عروس گیپوری یک پیشنهاد مناسب باشد. این تاج‌ها می‌توانند از جنس گیپور لباس عروس انتخاب شوند و به گونه‌ای تکمیل کننده لباس عروس باشند. با استفاده از مروارید و نگین‌های درخشان بر روی تاج عروس گیپوری می‌توان درخشش و زیبایی آن را چندین برابر کرد. این تاج‌ها برای مراسم نامزدی نیز بسیار مناسب هستند و می‌توان رنگ آن را با رنگ لباس نامزدی ست کرد که در این صورت ترکیب ویژه و خاصی را ایجاد می کند. چند نمونه از تاج عروس با گیپور:

تاج عروس گیپوریتاج عروس گیپوریتاج عروس گیپوریتاج عروس گیپورتاج عروس با گیپور

  • ۹۷/۰۸/۱۲
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی