مراسم عروسی

۳۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۸ کار مردان عاشق

۸ کار مردان عاشق

   مردان و زنان، عشق خود را از راه های مختلف به هم نشان میدهند ، گذشته از احساسات بی نظیر مردان ، این یک حقیقت جهانی است این میتواند برای زنان گیج کننده باشد که او دیروز بهترین دوست و امروز کاملا متفاوت است .آنچه انسان انجام میدهد میتواند کاملا نامفهوم باشد  همچنین آنچه انسان میگوید ،میتواند کاملا با کاری که انجام میدهد متفاوت شود حقیقت این است که زنان و مردان متفاوت فکر میکنند ، به طور کلی بیشتر زنان حساس و سازگار هستند، دو زمینه ای که مردان مانع آن میباشند ؛ گفتنی است که مردان برای نشان دادن عشقشان به زنان مجموعه ای از رفتارهای معمول را نشان میدهند با مجله جشن عروسی همراه باشید.

مردان با دقت و صمیمی به شما گوش خواهند داد :

به طور کلی زنان شنوندگان بهتری از مردان هستند به راستی که مردان مهارت های شنیداری وحشتناکی دارند عجیب است که مردان همیشه مشتاقانه روی موضوعات جذاب و موردعلاقه شان تمرکز میکنند بنابراین زمانی که یک مرد نه تنها به شما گوش میدهد,بلکه به طور فعال و مشتاقانه به شماپاسخ میدهد, شما میتوانید مطمئن باشید که او به شما دلباخته است و عاشق شماست

او نمیترسد که برای شما فداکاری کند:

انجام فداکاری شخصی برای کسی که دوستش داریم راحت تر است در حقیقت, مردان عاشق، زمانی که فکر می کنند زنشان ناراحت است احساس ناراحتی شدیدی میکنند. به خصوص اگر چیزی باشد که بتوانند درباره آن کاری انجام دهند به این ترتیب فداکاری کردن برای خوشحالی شما یک راه برای اثبات عشق مرد به شما می باشد ؛ اوهمیشه شمارا یک اولویت قرار خواهد داد.

او ضعف خود را به شما نشان میدهد :

ما در نشان دادن هررفتاری که دیگران متوجه ضعفمان شوند محتاط هستیم ؛ محتاط هستیم اگرچه در عشق عمیق کاملا این نگرش ناپدید می شود و به کناری می افتد ولی ما اهمیتی به ان نمی دهیم اگر ما عاشق باشیم, احساس راحتی بیشتری میکنیم و با آسیب پذیری بیشتری رو به رو خواهیم شد.

او دوست دارد بداند شما درروزهای سخت چگونه اید؟

به یاد داشته باشید که در روز های اول چقدر تلاش کردید که بهترین وجه خودتان را نشان دهید.البته که همه ما میخواهیم زمانی که با یک شخص ملاقات مینماییم فوق العاده به نظر برسیم. پس یک رابطه واقعی زمانی وجود خواهد داشت که ، زمان بیشتری در کنار یکدیگر سپری کنید ,سطوح راحتی ایجاد میشود و نیازمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد. ماآزادیم که با پیژامه بگردیم, پیراهنمان را لکه دار کنیم و ژل زدن به موها را فراموش کنیم.

او به شماافتخار میکند واز نشان دادن ان ترسی نخواهد داشت:

در عشق,مردان واقعی ازاینکه به شما افتخار میکنند خجالت نمیکشند ؛ اینکه شما یک مادر فوق العاده و سخت کوش هستید یا به هدف خود رسیده اید. شما میتوانید مطمئن باشید که تلاش شما بی توجه نبوده در حقیقت کارهای سختی که انجام میدهید تحسین برانگیز است

او برای شما و به خاطر شما میجنگد:

مسئله ای که مکرر شاهد هستیم و یک مرد عاشق برای حفاظت از حریم و حقوق همسرش به واسطه ی آن با دیگران وارد جنگ می شود

 او با شما میجنگد :

این یک چیز واضح است دعوا کردن ما همراه با توهین و بی احترامی نیست و به گونه ای تظاهر کردن است قطعا به طور فیزیکی با شما بحث نمیکنیم ؛ گفتم اگر یک مرد شما را دوست دارد در روابطش سرمایه گذاری میکند او برای اینکه شما را از دست ندهد با شما میجنگد حتی اگر به این معنی باشد که بازنی که دوستش دارد بجنگد چرا؟چون میترسند ، می ترسند که شما را از دست بدهد. شما را دوست دارد و کوچک ترین تهدید برای آنها, مانند ضربه مهلکی است؛  اگر مردان به این دلیل با شما بجنگند، میخواهند که تعهدشان را به شما ثابت کنند پس حتی جنگیندنشان هم از دوست داشتن زیادی است.

 او با خانواده و دوستان شما با احترام رفتار میکند :

اگر آنها بدانند که کسی برای شما مهم است به طور پیش فرض برای آنها هم مهم می شود دلیل آن ساده است:خانواده و دوستان شما را گرامی میدارند، زیرا آخرین چیزی که میخواهند، آسیب رساندن به احساسات شماست .درحالی که ممکن است یکی از اعضای خانواده تان را دوست نداشته باشند ، یا اگر یکی از دوستان شما گربه صفت باشد آن را نادیده بگیرند، تنها به این دلیل که برای شما مهم هستند و هر چیزی که برای شما مهم است، برای او هم مهم میباشد.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

بهترین راه خوشحال کردن همسر

همه ما شنیده ایم خنده بهترین دارو است، زیرا خنده تنش و استرس را کاهش می دهد و موجب بهبود خلق و خو و افزایش انرژی می گردد. قدرت طنز و یادگیری خنده نقش مهمی در روابط، از عشق اولیه تا تعهد دراز مدت دارد. هنگامی شما و همسرتان با هم می خندید یک پیوند مثبت بین شما ایجاد می شود.

روش های خوشحال کردن همسر به زوج های جوان کمک می کند درک درست تری از زندگی مشترک داشته باشند و همیشه حس کنند تازه عاشق یکدیگر شده اند.

برای خوشحال کردن همسر حتما لازم نیست تا کار بزرگی را انجام دهید بلکه این رفتارهای کوچک هستند که می توانند بزرگ جلوه کنند.

در رابطه زناشویی لحظات کوچک هستند که حرف اول را می زنند. در یکی از پژوهش های روانشناسی با تعدادی از زنان شاد که در رابطه زناشویی خود بسیار موفق و خوشحال بودند، مذاکراتی به عمل آمده است. با مجله عروسی همراه باشید تا با روش های شاد کردن همسر در این پژوهش آشنا شوید.

یادداشت عاشقانه

یکی از این روش ها گذاشتن یادداشت عاشقانه بود. خانم های حاضر در این پژوهش گفتند با وجود اینکه چندین سال از ازدواج و رابطه زناشویی شان گذشته ولی هنوز رابطه شان کسل کننده نشده زیرا هر روز با نوشته های عاشقانه ای که برای یکدیگر می گذارند به هم یادآوری می کنند که چقد همو دوست دارند.

انجام طنز و خنداندن همسر

وقتی برای همسرتان عکس یا فیلمی خنده دار میفرستید یا کاری میکنید که او را بخندانید با این کار علاوه بر خوشحال کردن همسرتان، در واقع علاقه و دوست داشتنتان را به او نشان می دهید تا او متوجه میشود که چقدر خوشحالی او برایتان ارزشمند است.

خوب گوش دادن

وقتی همسرتان مشکلی دارد که واقعا اذیتش می کند تمام توجه تان را به او بدهید. موبایلتان را زمین بگذارید و موقع گوش دادن به حرفایش هیچ کار دیگری انجام ندهید. با این کار به او نشان می دهید که چقدر برایتان مهم است و به او اهمیت می دهید.

ارتباط با خانواده همسر

وقتی همسرتان رابطه خوبی با خانوادش دارد این نشان می دهد که او نسبت به آدم های مهم زندگی اش بی تفاوت نیست. پس برای خوشحال کردن همسرتان می توانید خانواده او را دعوت کنید و ارتباطتان را با آنها بیشتر کنید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

رابطه های ماندگار

رابطه های ماندگار

در ابتدای رابطه همه‌ی آدمها فکر می‌کنند رابطه‌شان همیشگی است. زندگی واقعی متاسفانه یا خوشبختانه در گذشت زمان همه چیز را در جای خودش قرار خواهد داد. اما راههایی وجود دارد که بتوانید بفهمید آیا رابطه‌ی شما ماندگار است یا خیر با مجله جشن عروسی همراه باشید

در این مطلب عوامل و نشانه‌هایی را به شما می‌گوییم که با آنها می‌توانید پیش بینی نمایید با طرف مقابل‌تان زندگی شاد و ماندگاری خواهید داشت یا خیر. البته یادآوری می‌کنیم که لازم نیست تمام این نشانه‌ها را داشته باشید تا به این نتیجه برسید که رابطه‌ی شما همیشگی خواهد بود.

موقعیت اجتماعی و خانوادگی تقریبا یکسانی دارید

در شروع یک رابطه این تفاوت‌ها معمولا نادیده گرفته خواهد شد زیرا گرم ِ عشق و عاشقی هستیم و متوجه تناقضات و ناهمجوری‌ها نمی‌شویم. اما به این واقعیت فکر کنید که طرف مقابل شما در خانواده‌ای کاملا متفاوت با خانواده‌ی شما بزرگ شده یا حتی در مورد جزئی‌ترین مسائل زندگی نیز نگرش متفاوتی با شما خواهد داشت و به همین علت همدیگر را خوب درک نخواهید کرد. البته کسانی که می‌خواهند با هم باشند باید یاد بگیرند که چطور از همدیگر چیزهایی یاد بگیرند و با هم سازش و هماهنگی ایجاد نمایند اما خیلی بهتر است که از لحاظ خانوادگی و اجتماعی تا حدودی مشابه باشید.

شوخی‌ها و بذله گویی‌های‌تان مشابه‌اند

اگر بدانید شوخی‌های همسرتان معمولا در چه موردی می باشد و او نیز عاشق شوخی‌ها و بذله گویی‌های شما باشد جالب نیست؟ گاهی حس شوخ طبعی کمک بسیار زیادی به یک زندگی خانوادگی سالم می‌نماید. بنابراین اگر از این جهت تشابهات زیادی با طرف مقابل‌تان دارید پس به احتمال ۹۰ درصد زندگی شاد و موفقی با هم خواهید داشت.

شیوه‌های تربیتی‌تان در مورد بچه‌ها یکسان است

وقتی یک زوج تصمیم می‌گیرند بچه دار شوند یعنی رابطه‌شان به یک ثبات رسیده است. اما اینجا ممکن است مشکلات پنهانی وجود داشته باشد؛ مثلا شاید شما فکر کنید یک بچه کافیست اما همسرتان اصرار داشته باشد که دو فرزند داشته باشید یا ممکن است در مورد شیوه‌های تربیتی بچه‌ها اختلاف نظر داشته باشید. بهتر است قبل از جدی شدن رابطه‌تان در این مورد گفتگو کنید تا بدانید بعدا چه باید بکنید.

عقایدتان در مورد مسائل مالی و اقتصادی یکسان است

آنهایی که عادت نکرده‌اند برنامه‌ای برای دخل و خرج خود داشته باشند خیلی به سختی می‌توانند زبان مشترکی با آنهایی پیدا کنند که هر خریدشان را با برنامه و تفکر انجام می‌دهند. موضوع مالی و اقتصادی مسئله‌ی بسیار حساس و ظریفی می باشد و به همین دلیل بهتر است با کسی زندگی کنید که نگرشش در این مورد با شما همسو است، در غیر اینصورت مسائل مالی، موضوع بیشتر جر و بحث‌های‌تان خواهد بود.

در مورد کارهای خانه هم عقیده هستید

برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که زندگی‌تان به علت وظایف تقسیم نشده به جهنم تبدیل شود بهتر است پیش از ازدواج به طور واضح در این مورد گفتگو نمایید. اگر یک کمال گرا هستید که محیط زندگی و همه‌ی وسایل‌تان را منظم و مرتب نگه می‌دارید اما همسرتان برای پیدا کردن لباس‌ها یا وسایلش در کمد و اتاقش همیشه مشکل دارد، پس باید در مورد ادامه‌ی این رابطه جدی‌تر فکر نمایید.

درمورد رابطه جنسی و زناشویی عقاید مشترک دارید

این دیگر ساده و مشخص است و نیازی به توضیح ندارد؛ بهتر است مدتی صبر نمایید تا سرخوشی‌های‌ عاشقی از حرارت بیفتد و سپس ببینید تمایلات و نگاه‌تان در مورد مسائل جنسی چقدر با هم جور است.

الویت‌های یکسانی در زندگی دارید

خیلی سخت است که دو نفر با الویت‌های متفاوت با هم زندگی نمایند. اگر همسر شما دوست داشته باشد بیشتر وقت خود را در موسسه‌های خیریه و … بگذراند و مسافرت یا گردش الویتی برایش نداشته باشد اما شما ترجیح بدهید از وقت آزاد خود برای تفریح و استراحت استفاده کنید به مشکلاتی برخواهید خورد که به نفع رابطه‌تان نیست.

وقتی با هم هستید به هم ابراز علاقه می‌کنید و از با هم بودن لذت می‌برید

وقتی مدتها از شروع رابطه‌تان می‌گذرد ممکن است فکر کنید دچار یکنواختی شده‌اید بنابراین خیلی اهمیت دارد که برای توجه و ابراز علاقه به همدیگر بیشتر وقت بگذارید. مثلا با هم به سینما بروید، یک شام دو نفره‌ی عاشقانه بخورید یا به یک پیاده روی فرحبخش عصرانه بروید.

سعی نمی‌کنید یکدیگر را تغییر دهید

این توصیه مخصوصا برای آنهایی است که در شروع آشنایی و رابطه فکر می‌کنند: «من از این ویژگی او خوشم نمی‌آید اما می‌توانم تغییرش دهم!» نمی‌توانید! شاید بتوانید تشویقش نمایید که تا حدودی تغییر کند اما اگر چیزی هست که واقعا دوست ندارید و فکر می‌‌کنید بعدا خواهید توانست تغییرش دهید سخت در اشتباهید، این رابطه را اصلا شروع نکنید! چه احساسی خواهید داشت اگر یک نفر دیگر تلاش کند شما را به یک آدم دیگر تبدیل نماید؟

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

ماست یونانی چیست؟

ماست یونانی چیست؟

در بازار انواع گوناگونی از ماست وجود دارد، اما نوعی ماست که در سال های اخیر، شهرت زیادی پیدا کرده است ماست یونانی است. اگر تا به حال به این فکر کرده‌اید که تفاوت بین ماست یونانی و ماست معمولی در چیست، بدانید که تنها نیستید. محبوبیت ماست یونانی به سرعت افزایش یافته و شاید شما تعجب کنید که آن همه سر و صدا برای چیست. چیزی که ماست یونانی را متفاوت از سایر انواع ماست می کند، ارزش غذایی آن است. ماست یونانی غنی از پروتئین، کلسیم، پروبیوتیک، ویتامین B12 و پتاسیم است هم چنین حاوی لاکتوز کمتری نسبت به سایر محصولات لبنی است. علاقمندان به پروتئین و متخصصان تغذیه به شدت به ماست یونانی علاقه نشان داده اند که در این مقاله از مجله عروسی دلیل این علاقه را به شما خواهیم گفت.

ماست یونانی

ماست یونانی در طی فرایند تولید، لاکتوز و آب اضافی اش گرفته میشود، در نتیجه این ماست، خامه ای و غلیظ شده و طعم ترش خوشایندی دارد. ضمناً ویژگی اسیدی این نوع ماست باعث میشود بدنتان راحت تر بتواند سایر مواد مغذی را جذب کند.

سلامت گوارش

یکی از فواید اصلی این ماست وجود پروبیوتیک در آن است. سیستم گوارشی به طور طبیعی انواعی از باکتری ها را دارد که برخی خوب و برخی نیز بد هستند. باکتری های خوبی که شما از پروبیوتیک های ماست یونانی دریافت می کنید، به افزایش باکتری های خوب و مفید روده تان کمک کرده و باعث بهبود سلامت گوارش تان میشود.
مقدار زیاد باکتری های مفید در سیستم هاضمه کمک می کند تا مشکلات گوارشی گوناگون برطرف شوند مانند اسهال، سندرم روده تحریک پذیر، بیماری کرون و زخم معده.

نظم در دفع

پروبیوتیک های موجود در ماست یونانی کمک می کنند تا غذا در روده ها بهتر حرکت کرده و دفع بهتری داشته باشید. ضمنا ماست یونانی غذایی است که به راحتی هضم می شود. همچنین ارزش غذایی ماست یونانی کمک می کند گوارش سایر غذاها هم بهتر صورت بگیرد و این برای تنظیم دفع و پیشگیری از مشکلاتی چون یبوست مفید است. اجابت مزاج نامنظم می تواند مدفوع را خشک و سخت کند. هم چنین باعث می شود سموم در بدن باقی مانده و هم به روده ها و هم به سلامت عمومی بدن به مرور زمان آسیب بزند.

کاهش وزن

اگر سعی در کاهش وزن دارید، گنجاندن ماست یونانی بدون چربی در رژیم غذایی یک ضرورت است. ماست یونانی دو برابر ماست معمولی پروتئین دارد و چون برای هضم پروتئین به زمان بیشتری نیاز دارد بنابراین ماست یونانی می تواند برای مدت طولانی تری شما را سیر نگه دارد. در نتیجه از اشتهای بین وعده های غذایی کم شده که در مسیر کاهش وزن، اتفاق خوبی است.

مطالعه ای در سال ۲۰۰۳ دریافت خوردن سه وعده ماست یونانی در روز می تواند چربی سوزی را افزایش بدهد. آنهایی که تحت رژیم پُر کلسیم بودند، که شامل سه وعده ماست بود، نسبت به آنهایی که فقط از کالری مصرفی شان کم کرده بودند، ۲۲ درصد بیشتر وزن کم کردند و ۶۱ درصد چربی بیشتری سوزاندند. محققان همچنین دریافتند یک میان وعده در بعد ازظهر که شامل ماست یونانی بود، ۲۴ گرم پروتئین داشت که منجر به کاهش گرسنگی، افزایش احساس سیری و به تاخیر افتادن خوردن های بعدی در زنان سالم شده بود. ضمنا ماست یونانی مقدار مناسبی کلسیم دارد که می تواند تولید چربی در بدن را محدود کند. یُد موجود در ماست یونانی برای عملکرد درست تیروئید مهم است که برای یک متابولیسم سالم، ضروری است. متابولیسم بهتر یعنی راحت تر وزن کم کردن.

کنترل فشار خون

برای اینکه فشار خونتان را تحت کنترل داشته باشید بهتر است چند فنجان ماست یونانی در رژیم غدایی تان بگنجانید. پتاسیم این ماست به کنترل فشار خون کمک میکند. تنها یک فنجان ماست یونانی دارای ۲۴۰ میلی گرم پتاسیم است. پتاسیم، رگهای خونی را منبسط کرده و مانع تنگی آنها میشود. این ماده معدنی، تاثیرات منفی سدیم را نیز تعدیل میکند.
ویتامین B12 موجود در این ماست به بدن کمک میکند سلول های قرمز خونی تولید کرده و اکسیژن به تمام بخش های بدن از جمله قلب، بهتر برسد. ماست یونانی منبع خوبی از کلسیم و منیزیم است که گفته میشود به کاهش فشار خون بالا کمک میکند.

سلامت مغز

ماست یونانی یک غذای تخمیر شده است که برای سلامت مغز هم سودمند است. پروبیوتیک در حفظ تعادل سالم بین روده و مغز نقش دارد. روده و مغز از طریق محور هیپوتالاموس- هیپوفیز- آدرنال به هم مرتبط هستند؛ یعنی جایی که نرون های متعدد و مهمی برای سلامت روح و روان وجود دارد.
مطالعه ای که در سال ۲۰۱۴ روی حیوانات انجام شد نشان داد تخمیر خوب و کنترل شده میتواند مواد مغذی خاص و محتوای فیتوشیمیایی غذا را افزایش داده و منجر به تقویت سلامت ذهن شود. هم چنین ویتامین B12 موجود در ماست یونانی به سلول های مغز این امکان را میدهد تا ارتباط های جدیدی ایجاد کنند؛ پروسه ای که حافظه را تشکیل میدهد. ویتامین B12 یک عنصر حیاتی میلین است؛ غلافی که از بسیاری از سلول های مغزی محافظت میکند. خوردن غذاهای فرآوری شده میتواند ریسک اختلالات نورودژنراتیو مانند آلزایمر را کاهش بدهد.

ضد افسردگی

میکروب های خوبی که در روده هازندگی میکنند، میتوانند بر خلق و خو و میزان اضطراب تاثیر بگذارند. خوردن روزانه ماست یونانی باعث تقویت میکروب های خوب و مفید در روده میشود، در نتیجه با افسرگی مبارزه کرده و روحیه بهتری ایجاد خواهد شد.
مطالعه ای که در اخیرا در سال ۲۰۱۷ انجام شد دریافت باکتری های پروبیوتیک موجود در ماست که زنده بودند توانسته بودند علائم افسردگی را در موش ها معکوس کنند. علاوه بر پروبیوتیک، پتاسیم موجود در ماست یونانی به حفظ رسانایی الکتریکی مغز و انتقال های عصبی کمک میکند و ضمنا برای انتقال سروتونین که یک فرارسان عصبی مربوط به احساسات خوب و شادی است نیز مفید است.

سلامت استخوان

ماست یونانی برای سلامت استخوان ها نیز مفید است. ماست یونانی حاوی مواد مغذی مهمی چون کلسیم است که برای ساختن و حفظ استخوان ها و عضلات قوی مهم است. استخوان ها بدون کلسیم کافی، ضعیف شده و احتمال پوکی استخوان که یک بیماری پیشرونده است بالا خواهد رفت. تنها یک وعده ماست یونانی میتواند ۱۸٫۷ درصد از نیاز روزانه بدن به کلسیم را تامین کند. این ماست علاوه بر کلسیم، منیزیم، فسفر، پتاسیم و پروتئین نیز دارد که با هم برای تقویت سلامت استخوان ها مفید هستند. ضمنا ویتامین D و باکتری های زنده موجود در ماست یونانی، استخوان ها را محکم کرده و چگالی استخوانی را افزایش میدهند که برای پیشگیری از پوکی استخوان سودمند است.

سلامت دهان و دندان ها

این ماست با بهبود سلامت دهان و دندان ها کمک می کند تا لبخند زیباتری داشته باشید. پروبیوتیک های موجود در این ماست، از پوسیدگی دندان ها جلوگیری میکنند. باکتری های خوب، رشد باکتری های بد درون دهان را که میتوانند موجب مشکلات متعدد دهانی شوند (مانند بوی بد دهان) کنترل میکنند. ضمنا این ماست میتواند سطح pH دهان را تعدیل کرده و محیطی نامناسب برای رشد و فعالیت باکتری ها ایجاد کند. ضمنا ماست یونانی یک منبع بسیار عالی از کلسیم و پروتئین است که دو ماده مغذی مهم برای سلامت دهان و دندان هستند.

سیستم ایمنی

اگر می خواهید به دور از بیماری ها باشید، داشتن سیستم ایمنی قوی یکی از ضروریات آن است. برای تقویت سیستم ایمنی میتوانید ماست یونانی بخورید. ماستی که باکتری های زنده دارد میتواند منجر به افزایش سلول های ایمنی شود. باکتری های سالم موجود در ماست، به سلول های تقویت کننده ایمنی بدنتان سیگنال میدهند تا قوی تر شده و با میکروب های مضر بجنگند.
میکروب های مفید به بدن کمک میکنند مواد مغذی را به خوبی جذب کرده و سیستم گوارشی را نیز تقویت میکنند. این دو عامل برای بهبود عملکرد سیستم ایمنی، مهم هستند. هم چنین ماست یونانی مواد مغذی چون پروتئین، کلسیم، یُد و پتاسیم دارد که همگی برای حفظ سلامت بدن مهم هستند.

سلامت اندام تناسلی

سیستم تناسلی و ادراری هم ماند سیستم گوارشی نیازمند محیط متعادل باکتریایی است. پروبیوتیک های موجود در این ماست میتوانند رشد باکتری های خوب موجود در سیستم تناسلی و ادراری را افزایش دهند. در نتیجه به پیشگیری و درمان بیماری هایی چون عفونت واژینوس باکتریال کمک میکنند.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

ویژگی های جذاب زنان برای مردان

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان هنگام انتخاب همسر آینده خود به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند. اما این خصوصیات زنانه که مردان را به سوی خود جلب می کنند چه چیزهایی هستند؟

ویژگی زنانه ۱: زندگی خودش را دارد.

زنان در زندگی امروز نسبت به زنان در قدیم از استقلال شخصیتی بیشتری برخوردارند. مهم این است که ثابت نمایید خودکفا و مستقل هستید و این استقلال را در تمام طول زندگی مشترک حفظ کنید. یک مرد امروزی دوست ندارد همسرش بیش از اندازه به او وابسته باشد و به اصطلاح به او بچسبد، چنین چیزی باعث می شود که او احساس خفگی نماید.البته استقلال برخی اوقات هم باعث رنجش همسر می شود بایستی حد رو رعایت نمایید

ویژگی زنانه ۲: صادق و وفادار است.

در مورد علایق، احساسات، نقاط ضعف و حتی گذشته خود بسیار صادق باشید. ممکن است وسواس خاصی داشته باشید یا در حال حاضر از یک بیماری رنج ببرید ولی ترس از دست دادن او نباید شما را به دروغ گفتن ترغیب نماید. هرچیزی که ممکن است بعدها لو برود و او را نسبت به شما سرخورده کند، باید صادقانه و شجاعانه بازگو شود.

هیچ چیز را پنهان نکنید. مطمئن باشید اگر او به اندازه کافی دوستتان داشته باشد نه تنها ترکتان نخواهد کرد، بلکه صداقت و شهامت شما را خواهد ستود و چه بسا به شما کمک خواهد کرد.

ویژگی زنانه ۳: مراقب خودش هست.

 مردان خانم هایی را می پسندند که از ظاهر خود راضی هستند و به آن افتخار می کنند. منظور ما اصلا این است که ظاهری بی عیب و نقص یا شبیه به مدل های لباس داشته باشید. ظاهر همه چیز نیست. اما خانمی که به ظاهر خود، به لباس هایی که به تن دارد و به نظافت خود اهمیت می دهد مطمئنا جذاب تر خواهد بود. یک آرایش ملایم، یک عطر خوب و همه چیزهایی که برای داشتن یک زیبایی طبیعی لازم است، اینها را فراموش نکنید.

ویژگی زنانه ۴: اعتماد به نفس دارد.

مطمئن باشید روزهایی که زنان ظریف و ترسو مردان قوی را به خود جذب می کردند گذشته است. این روزها ضعیف و نیازمند بودن تنها سرزنش دیگران را بر می انگیزد. مطمئن باشید افراد مشهوری که در رسانه ها می بینیم آنقدرها که به نظر می رسد شجاع و قوی نیستند. آنها گاهی فقط تظاهر می کنند. پس به جای اینکه بر نقاط ضعف خود تمرکز کنید، توانایی های خود را گسترش دهید

ویژگی زنانه ۵: بالغ است و دیالوگ برقرار می کند.

بعضی خانم های جوان دوست دارند با زبان کودکانه حرف بزنند و اتفاقا با این کار توجه طرفشان را جلب می نمایند. اما مراقب باشید در این کار افراط نکنید. یک مرد امروزی از همسر خود انتظار دارد که توانایی برقراری یک مکالمه منطقی و عقلانی را داشته باشد. بیش از حد کودکانه رفتار کردن باعث سرخوردگی همسرتان می شود. ثابت کنید که فردی رشد یافته و منطقی هستید. در مورد موضوعات جالب صحبت کنید و با دقت به صحبت های او گوش نمایید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

مهم ترین و رایج ترین اشتباهات آشپزی

یک سرآشپز حرفه‌ای و مالک یک رستوران، رایج ترین و بزرگترین اشتباهات آشپزی را برملا کرده است. او همچنین اشاره کرده که اکثر این اشتباهات، بعد از اینکه در مورد آنها بدانید، به راحتی برطرف می شوند. پس با مجله جشن عروسی همراه باشید تا با این اشتباهات آشنا شوید.

چاشنی زدن بیش از حد

استفاده بیش از حد از ادویه‌جات برای چاشنی دادن، طعم غذا را گیج کننده می کند. یک غذای خوب می بایست در بیشترین حالت ۳ یا ۴ طعم اصلی متفاوت داشته باشد که با رایحه‌ها ترکیب شده باشند.

کم داغ کردن ماهیتابه

اگر بخواهید گوشت را قهوه‌ای کنید یا اینکه از تکنیک stir-frying استفاده کنید، می بایست حداقل ماهیتابه را برای ۵ تا ۷ دقیقه داغ کنید.

هم زدن مداوم غذا با کفگیر یا قاشق

به نظر بسیاری از مردم تصور می کنند که سرخ کردن یعنی پختن چیزی در دمای بالا. درحالی که این درست نیست و درست آن است که مطمئن شویم غذاهایی که سرخ می شوند هیچوقت در ماهیتابه بخار نکنند، و این یعنی که مرتب آنها را بپرانیم، نه اینکه با یک کفگیر هم بزنیم.

بیش از حد آب ریختن توی غذا (Braising)

بعضی ها آنقدر آب به قابلمه اضافه می کنند که گوشت تقریبا به زیر آب می رود در حالی که پخت ملایم با آب پز کردن غذا فرق دارد.

جایگزین کردن مواد مشابه 

یکی دیگر از اشتباهات جایگزین کردن مواد مشابه به خاطر اینکه طعم های نزدیکی دارند، است. مطمئن شوید که قبل از اینکار در مورد ویژگی‌های شیمیایی موادی که جایگزین می کنید اطلاع دارید. در غیر اینصورت، غذای شما ثبات و تعادل مزۀ خود را کاملا از دست خواهد داد.

اضافه کردن نشاسته بیش از حد برای غلیظ کردن سس ها

مردم معمولا زود خسته می شوند و با اضافه کردن آرد و نشاسته می خواهند سس خود را غلیظ کنند. اما بهتر است که صبر داشته باشید. اگر نشاستۀ بیش از حد اضافه کنید در نهایت سسی بی طعم، زننده و تکه تکه خواهید داشت.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

دیزاین های جایگاه عروس داماد

   یکی از مهم ترین المان های یک سالن عروسی جایگاه عروس و داماد می باشد. ممکن است تزیین جایگاه عروس و داماد با بادکنک انجام شده باشد و یا از ساتن استفاده شده است. این قسمت از سالن عروسی در واقع محلی برای استراحت عروس و داماد همچنین مکانی برای برداشت عکس های یادگاری با میهمانان می باشد در نتیجه طراحی خود جایگاه، محل قرارگیری آن در سالن عروسی از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار است. جایگاه عروس و داماد باید در نقطه ای از سالن واقع شود که تمام میهمانها به راحتی بتوانند عروس و داماد را ببینند. همچنین طراحی جایگاه عروس و داماد باید به گونه ای باشد که لباس عروس و داماد به خوبی دیده شود.

   از آنجایی که تمامی عکس های عروس و داماد در جایگاه ثبت می شود لذا در نظر گرفتن جای مناسب برای عکاسی، در نظر داشتن فضایی برای میهمانهایی که تمایل دارند با عروس و داماد عکس یادگاری داشته باشند، گل آرایی و زیبایی جایگاه عروس و داماد و همچنین نزدیک بودن به ورودی مدعوین از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد. یکی از لزومات جایگاه عروس و داماد این است که محل نشستن عروس و داماد مکانی بسیار راحت باشد، زیرا شما مدت زمان کمی در جایگاه حضور دارید که راحتی صندلی عروس و داماد موجب می شود که بتوانید از آن زمان کوتاه به بهترین شکل برای استراحت استفاده نمایند.برخی از تصاویر جایگاه های عروس و داماد رو در پایین این مطلب مشهاده نمایید

دیزاین های جایگاه عروس داماددیزاین های جایگاه عروس داماد

دیزاین های جایگاه عروس داماددیزاین های جایگاه عروس داماددیزاین های جایگاه عروس داماد

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

موارد مهم اجاره ماشین عروس

  اجاره ماشین بدون راننده برای رفت و آمد های شخصی یا کاری در کشورمان هنوز چندان رایج نشده است اما اجاره ماشین عروس پدیده ای است که سالهای اخیر به هزینه های میلیونی شب عروسی اضافه کرده است.

در عین حال پروسه اجاره ماشین برای هر دو این اهداف با پیچیدگی ها و هزینه های عجیب و غریبی همراه است که قصد داریم در این مطلب بیشتر به این مسائل بپردازیم.

شاید در مورد عروسی اینکه می توانید برای یک شب، سوار خودروهای لوکس شوید و از شب خاص خود بیشتر لذت ببرید در نگاه نخست وسوسه کننده و جالب به نظر برسد اما واقعیت این است که در عمل این رویا ممکن است به یک تراژدی بزرگ منجر شود.

خودروهای مورد استفاده برای مراسم عروسی از نمونه های کلاسیک گرفته تا خودروهای شاسی بلند لوکس و خودروهای کروک  اسپرت را شامل می شود

مراحل کرایه خودرو به این صورت است که شما پس از انتخاب خودروی مورد نظر، با ارائه یک چک ضمانت برابر با مبلغ خودرو، می توانید رنگ و مدل تزئین آن (در صورت تمایل) را انتخاب نمایید.

معمولا رنگ ماشین ها بین سه رنگ سفید، مشکی و نوک مدادی متنوع است. همچنین می توانید با هزینه بیشتر خودرو را با راننده کرایه نمایید.

این خودروها در قیمتهای بسیار متفاوتی و معمولا به صورت ساعتی کرایه داده می شوند، برای مثال ۱۲ تا ۲۴ ساعتی و ۴۸ ساعتی و … که هرکدام مبالغ گوناگونی دارند.

فاکتور دیگری که در هزینه اجاره ماشین تاثیرگذار است، منطقه اجاره آن است که در برخی مناطق تهران باعث ایجاد تفاوت فاحش در در مبلغ اجاره می شود.

 طبق قراردادی که با شرکت می بندید، استفاده برای مسافت بیش از ۲۵۰ کیلومتر و سرعت بالاتر از ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت مجاز نیست و همچنین حق خروج از شهر را نخواهید داشت و مسلما باید متعهد شوید که تمام خسارات و هزینه های خودرو در صورت بروز تصادف یا خرابی، متوجه شما خواهد بود.

 بود و نبود راننده بسیار تاثیر گذار است ،  در واقع اگر خودرو تحویل شما باشد، بروز هر عیب فنی (حتی در صورتی که شما مقصر نباشید) می تواند به چالشی بزرگ میان شما و شرکت اجاره دهنده منجر شود.

به خصوص آنکه شما نیز طبیعتا از شرایط فنی و مشکلات قبلی خودرو بی خبرید و هیچ بعید نیست، مشکلی که از قبل گریبانگیر خودرو بوده است از جیب شما رفع شود که در اغلب موارد هم به ضرر شما تمام خواهد شد.

جالب اینجاست که خودروهای کروک بدون راننده با اینکه قیمت بالاتری دارند پر طرفدارترین ماشین های اجاره ای محسوب می شوند و در این میان خودروهای کلاسیک برخلاف تصور بسیاری، از کمترین محبوبیت برخوردارند.

با توجه به رفاه مالی قشر مرفه جامعه و دسترسی این طیف به بهترین خودروهای موجود در کشور، اغلب مشتریان شرکتهای اجاره خودرو از طبقه متوسط جامعه هستند و معمولا به گرانترین انتخاب ها تمایل بیشتری دارند.

 خودرو مورد نیاز خود را در شهری مانند تهران تحویل بگیرید و در شهری مانند اصفهان تحویل یکی از شعب شرکت اجاره دهنده خودرو بدهید با اخذ هزینه های بیشتر در راستای جبران هزینه های جا به جایی تا تهران مواجه خواهید شد.

این تمام ماجرا نیست، متاسفانه در بسیاری موارد خودروهای اجاره از شرایط فنی و حتی ایمنی مناسبی برخوردار نیستند، برای مثال ممکن است نمونه های ارزان قیمت تصادفی یا چپ شده پس از بازسازی جزئی سر از مراکز اجاره خودرو در آورند و به عنوان خودرو سالم تحویل مشتری شوند.

این وضعیت خطرناک ممکن است به بروز نقص فنی، تصادف یا حتی مرگ مشتریان منجر شود، اما از آنجا که مشتری خودرو را به عنوان نمونه سالم و بی عیب و نقص تحویل گرفته، در نهایت مسئولیت حقوقی چندانی متوجه موسسه اجاره دهنده نخواهد بود و در موارد بسیاری می تواند به ضرر و زیان ناشی از جبران خسارت های سنگین توسط مشتری منجر شود.

مواردی که در این اینجا مطاله کرده اید بسیار پر اهمیت است سعی کنید قبل از اجاره خودرو برای شب عروسی از مجموعه اجاره کننده و خودرو اطمینان کسب نمایید.

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

صحبت کردن اصول زندگی زناشویی

 

صحبت کردن ، تنها شکل دیگری از ارتباط است

مدام بگومگو کردن و دعوا کردن در زندگی مشترک بسیار غم انگیز است، اما نباید از بحث‌هایی که هرازگاهی پیش می‌آیند بترسید. خیلی بهتر است در مورد چیزی گفتگو و بحث نمایید تا اینکه آن را نادیده بگیرید و بعدا منجر به جنگ و درگیری بزرگی شود.

صحبت کردن ، شخصیت شما را تصدیق می‌کند

بحث و گفتگو نشان می‌دهد که هر دوی شما شخصیت خاص خود را دارید و از ابراز عقیده نمی‌هراسید. این خوب است که در یک رابطه، نسبت به موضوعی دو نگرش داشته باشید و روی آنها صحبت نمایید ، چون به هر دوی شما کمک می‌کند رشد کنید و یاد بگیرید.

صحبت کردن به شما یاد می‌دهد چگونه سازش کنید

وقتی منصفانه جرو بحث می‌کنید و موضوع بحث‌تان، معنی دار و منطقی باشد، به شما کمک می‌کند با فراگرفتن روش‌های سازش و مدارا، توافق کردن را یاد بگیرید و رابطه‌ی خود را تقویت نمایید. سازش کردن، فرم دیگر ِ با هم کار کردن به عنوان یک تیم است و همان چیزی است که روابط را ماندگار می‌نماید.

صحبت کردن نشان می‌دهد که شما دو نفر به هم احترام می‌گذارید

وقتی با هم صحبت می‌کنید یعنی هم نسبت به هم روراست هستید و هیچکدام‌تان به خاطر حفظ صلح و آرامش در زندگی، خودش را سرکوب نمی‌کند و کنار نمی‌کشد. این اصلا درست نیست که یکی از همسران روی دیگری کاملا سلطه داشته باشد و همه چیز غیرعادلانه و یک سویه پیش برود، یعنی یکی همیشه فداکاری و سکوت نماید و آن دیگری همیشه حکمرانی کند و برتری داشته باشد. یک بحث و جدل منصفانه به طرفین یادآوری می‌کند که هیچکدام برتر از دیگری نیست و برای همدیگر احترام قائلید.

صحبت کردن به شما اجازه می‌دهد روی تفاوت‌های‌تان کار کنید

صحبت کردن با همسرتان به شما اجازه می دهد به طور آشکار، چیزهایی که روی آنها اختلاف نظر دارید بروز دهید و این یک راه خوب برای اجتناب از مشاجره‌های سنگین‌تر در آینده است. خیلی بهتر است که همسرتان پیش شما اعتراف نماید از چه چیزی خوشش نمی‌آید تا اینکه در سکوت از آن رنج بکشد.

صحبت کردن به شما کمک می‌کند اختلاف‌های بیرون از رابطه‌ی زناشویی‌تان را بهتر مدیریت کنید

شما می‌توانید از بحث و مشاجره‌هایی که با همسرتان در خانه دارید، نکات مهمی یاد بگیرید و از این درس‌ها زمانی که با همکار، دوستان یا رئیس‌تان اختلافی پیدا نموده اید استفاده کنید.

بصحبت کردن به شما اجازه می‌دهد احساس واقعی‌تان را بروز دهید

هر چند بحث و جدل چیزی نیست که مطلوب باشد اما گاهی واقعا تنها راه برای نشان دادن احساس واقعی‌تان در مورد چیزی به همسرتان است. این بگومگوها می‌تواند راهی باشد تا مطمئن شوید نظرتان در مورد موضوعی توسط همسرتان شنیده شده و به آن توجه می‌شود.

صحبت کردن می‌تواند راهی برای شفاف سازی باشد

بهترین اتفاقی که می‌تواند بیفتد این است که موضوعی کاملا باز شده و ابهامات آن برطرف شود؛ حتی اگر بدانید که باز کردن موضوعی ممکن است به یک جدل حسابی بیانجامد. دست کم مجبور نیستید مشکل یا موضوعی را سالها در دل خود نگه دارید و همیشه دلخور باشید.

 

ترمیم رابطه بعد از صحبت کردن ، لذت بخش است

صحبت کردن با همسرتان می‌تواند باعث شود هر دوی شما درک کنید واقعا چه چیزهایی دارید و چقدر ارزشمندند. بوسه و آغوش و نوازش بعد از جر و بحث، نه فقط آرام‌تان می‌کند بلکه راهی بسیار خوب برای گفتن این جمله است که: معذرت می‌خواهم، دوست دارم دیگر اینطور با تو بحث نکنم!

  • جشن عروسی
  • ۰
  • ۰

نوشیدنی های مضر در زمان بارداری

آب میوه های پاستوریزه نشده
حتما به برچسب محصولات توجه نمایید. از انواع شیر و آب میوه های پاستوریزه نشده کاملا پرهیز شود چرا که ممکن است حاوی باکتری هایی باشند که به سیستم عصبی جنین آسیب برسانند.
الکل
مصرف الکل در دوران بارداری مانع از رشد جسمی و ذهنی جنین خواهد شد. حتی برخی نارسایی ها در ظاهر جنین و در روح و روان او را نیز ایجاد می نماید. کودکانی که از مادران یا حتی مادرانی که گاهی الکل مصرف می کنند به دنیا می آیند، در آینده دچار مشکلات جدی در تکلم، یادگیری، تمرکز، زبان و بیش فعالی می شوند.
قبل از نوشیدن کمی فکر کنید

برخی از نوشیدنی ها، جزو نوشیدنی های سالم محسوب می شوند اما صرفا سالم بودن آنها باعث نمی شود که تصور نمایید مصرف شان در دوران بارداری بلامانع و بی خطر است. مثل چای سبز، چای یخی، نوشابه های رژیمی، قهوه و…

چای سرد: ممکن است که این چای واقعا به شما حس نشاط و انرژی بدهد اما کافئین آن بسیار بالا است و نباید مورد مصرف قرار بگیرد.

قهوه: اگر نمی توانید یک روز را بدون قهوه سر کنید بهتر است مصرف آن را در این دوران بسیار کاهش دهید. به طور ایده آل حذف قهوه از برنامه غذایی تان لازم است اما اگر چنانچه نمی توانید این کار را انجام دهید، لااقل در مقدار مصرفی آن تجدیدنظر نمایید. مصرف زیاد کافئین خصوصا در سه ماه نخست بارداری می تواند منجر به سقط جنین شود و می تواند سلامتی جنین را به خطر بیندازد. مصرف مداوم قهوه باعث تنگ تر شدن عروق خونی می شود و در نتیجه جریان خون در بدن کاهش می یابد و از همین طریق جریان خون در بدن جنین نیز کم خواهد شد.
این مواد به طور مستقیم روی تخمک اثر می گذارند

نوشابه ها برای رفع تشنگی خوش طعم ترین و دلچسب ترین انتخاب هستند ولی مواد شیمیایی آنها مثل کوئینین اثرات مخرب زیادی دارند. هر زنی که به بارداری سالم و داشتن برنامه غذایی مناسب در دوران بارداری اهمیت می دهد، باید از مصرف نوشابه ها پرهیز نماید.

نوشابه های رژیمی: نوشابه های رژیمی پر از کافئین نیستند اما شیرین کننده های غیرطبیعی دارند مثل ساکارین. این طعم دهنده ها باعث بروز برخی نارسایی ها در جنین خواهند شد البته اگر در مقادیر زیاد وارد بدن شوند. نوشابه ها در طعم های مختلف و متفاوت همگی کافئین دارند و باید در اندازه ای که مصرف می شوند بسیار دقت شود.

نوشیدنی های گازدار:

 کولا، لیموناد، تانگو و… همگی گوارا هستند و با نوشیدن مقدار کمی از آنها اتفاق خطرناکی نمی افتد ولی اگر عادت کنید که هر روز یک نوشیدنی گازدار بنوشید، احتمال آن که در هفته ۳۷ام دچار وضع حمل شوید تا ۳۸ درصد افزایش می یابد. نوشابه های انرژی زا و نوشیدنی های گازدار حاوی کافئین هستند و خطر زایمان زودرس را به همراه خواهند داشت. بهترین قانون در دوران بارداری این است که از هر چیزی که دوست دارید و هوس خوردنش را می کنید در حد متعادل و متناسب مصرف کنید.

نوشابه ها
می دانیم که نوشیدن نوشابه ها از لذت بخش ترین چیزها در تمام دنیا می باشد، اما نوشابه ها حاوی کافئین و برخی مواد شیمیایی دیگر هستند. مصرف نوشابه ها باعث بروز مشکلاتی مثل زایمان به کار رفته در نوشابه ها باعث تغییراتی در رحم خواهد شد. طعم دهنده های مصنوعی موجود در نوشابه مثل ساکارین مواد شیمیایی هستند که مردم به جای شکر، آنها را جایگزین کرده اند تا کالری کمتری دریافت نمایند.
  • جشن عروسی