مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰

تحریک میل جنسی زنان تابع سه مرحله است

از آنجایی که زنان به دلیل مکانسیم خاص بدن و ساختار سیستم حسی ارتباطی آنها، گاهی نسبت به برقراری رابطه جنسی با همسرشان سرد می شوند، دانستن راه و روش های تحریک میل جنسی زنان در این رابطه می تواند منجر به رفع مشکل شود و پایداری خانواده را حفظ نماید چرا که عدم برقراری رابطه جنسی درست بین زن و شوهر آغازگر بسیاری از مشکلات در زندگی می باشد. یکبار دیگر با مجله عروسی همراه باشید.

در هنگام آمیزش جنسی ، درصد زیادی از خانم ها ممکن است هرگز به اوج لذت نرسند و این به دلیل پیچیده بودن ارگاسم خانم ها در قیاس با آقایان است. مسئولیت مردان در فرآیند رابطه جنسی و تامین نیاز جنسی خانم ها بیش از مسئولیت خانم ها در مقابل آقایان است. به عبارتی برای تحریک کردن و به ارگاسم رساندن خانم ها کارهای مقدماتی و اساسی لازم است که در مورد آقایان چنین نخواهد بود.

تحریک میل جنسی زنان طی سه مرحله رخ می دهد:

مرحله اول ذهن، مرحله دوم احساس و مرحله سوم لمس است. این در حالیست که تحریک پذیری مردان بیشتر ذهنی است به عبارتی یک مرد قادر است با یک جرقه ذهنی به صورت کامل در حالت تحریک جنسی قرار بگیرد.

تحریک ذهنی در اکثر خانم ها به وجود می آید و تا حد زیادی برگرفته از میل جنسی آنها است (مانند آقایان). اما تحریک پذیری احساسی که به مراتب برای یک زن مهم تر است تنها در صورتی رخ می دهد که زن نسبت به فرد مورد نظر احساس داشته باشد. فاکتوری که در مردان شاید وجود ندارد یا خیلی کمرنگ باشد، بدین معنا که مردان برای برقراری رابطه جنسی مانند خانم ها به احساس نیاز ندارند.

بعد از دو تحریک پذیری ذهنی و احساسی عامل مهم دیگر تحریک پذیری لمسی است که همانطور که از اسم آن مشخص است بر اساس تماس فیزیکی با بدن اتفاق می افتد. تحریک پذیری لمسی خود شامل دو بخش از اندام ها می شود. گام اول لمس اندام های جنسی است که باعث تحریک بیشتری نسبت به سایر اندام ها می شود و گام دوم لمس سایر اندام ها است زیرا لمس بدن زنان از سر تا پا می تواند در تحریک لذت جنسی آنها موثر باشد.

  • ۹۶/۱۲/۲۶
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی