مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰

عکسهای جان دار

عکسهای جان دار

   آتلیه عروس احتمالا دومین کاری باشد که بعد از رزرو تالار و یا باغ عروسی، به دنبال آن خواهید رفت، از آنجایی که انتخاب آتلیه خوب برای عروسی یکی از اقدامات ضروری و در عین حال بسیار مهم می باشد ، این انتخاب باید با توجه به نکات مهمی از قبیل هزینه آتلیه عروس ، فضای آتلیه، نورپردازی و در کل تمام جزئیات حساس آن صورت گیرد تا بتواند بهترین لحظه‌هایتان را ماندگار نماید و به زیباترین شکل به ثبت برساند.چگونگی انتخاب یک آتلیه خوب برای جشن عروسی ، مستلزم رعایت نکات ریز و هوشمندانه‌ای می‌باشد که با در نظر گرفتن آن ها، می‌توانید بهترین آتلیه عروس و داماد را برای باشکوه‌ترین روز زندگی‌ تان برگزینید و مادامی که فیلم و عکس عروسی خود را مشاهده می نمایید، آن لحظه‌ها برایتان خاطره‌های خوش و شیرین آن روز زیبا را تداعی نماید. پیشنهاد ما اینست برای اینکه در انجام اینکار مهم موفق شوید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

عکس های عروسی در چند نسل گذشته ، معمولا پر از هیجان و شور و اتفاق بوده است. عکس هایی که جمعیت زیادی عروس و داماد را احاطه می کرده اند و عکاس در میان یک شادی جمعی، به ثبت لحظه ها پرداخته است. عکس های قدیمی علی رغم اینکه در معرض گذر زمان بوده اند؛ اما همچنان رنگ و لعاب شان را حفظ کرده اند و منعکس کننده ی انرژی های مثبت اند. عکس های عروسی در گذشته، در حیاط و منزل عروس یا داماد ثبت می شد. عکسهای جان دار  با همان چیدمان قدیمی و همان معماری بکر که از گذشتگان به یاد داریم.

عکس های عروسی جلوه ی بسیار زیبایی دارند، مونتاژ و طراحی می تواند بر زیبایی آن تا حد بسیار زیادی بیفزاید. اما ممکن است این قبیل عکس ها، حالت تصنعی را به چهره ی عروس و داماد القا کرده و عکس ها را از حالت طبیعی و بکر دور نماید.

برای انتخاب یک آتلیه عروس به چه نکاتی توجه کنیم؟
هنگامی که به یک آتلیه عروس مراجعه می کنید، به ژست عکس ها، شکل نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکسها توجه کنید. پیشنهاد می شود، در مورد تجهیزات مورد استفاده از جمله نوع دوربین ها، فلاشها، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده میشود، (مانند فلاش پرتابل ، هلی شات و رفلکتورها) با عکاس صحبت کنید.

یکی از هزینه های عمده در آتلیه عروسی، فیلمبرداری مراسم می باشد. تعداد دوربین های مورد استفاده در شب مراسم، کیفیت دوربین ها، کرین و هلی شات می تواند هزینه های شما را خیلی بالاتر ببرد.

عکسهای جان دار
روز عروسی شما یک روز تکرار نشدنی است. پس اجازه بدهید حس واقعی شما مثل، استرس، خنده های طبیعی، گریه ، شادی و در عکس ها نمایان باشد. نباید در تمام عکس ها توی قالب خاصی فرو بروید و مو به مو گفته های عکاس را به اجرا در بیاورید. باید به یاد داشته باشید که شما بازیگر نیستید و قرار است عکس هایی از طبیعی ترین لحظه های عروسی تان ثبت نمایید.

  • ۹۷/۰۲/۱۳
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی