مراسم عروسی

  • ۰
  • ۰


انواع گل مناسب برای ماشین عروس

یکی از روشهای تزیین ماشین عروس استفاده از گل و شاخ و برگ به‌عنوان المان های اصلی طراحی آن است. استفاده از گل باعث می شود ماشین عروس ظاهری همراه با هارمونی داشته باشد، مخصوصا اگر رنگ گل‌ها با رنگ خودرو و لباس عروس ست شده باشد. گل هم‌چنین باعث می شود خودرو که جسمی سرد و ماشینی است، ظاهری لطیف پیدا کند. از آن‌جایی که انواع گل ماشین عروس به صورت دسته، حلقه و دسته گلهای کوچک هستند، اکثر گل فروشی ها میتوانند کار تزیین ماشین عروس را انجام دهند.

انواع گل

در این مقاله از مجله عروسی به معرفی انواع گل مورد استفاده در تزیین ماشین عروس و دسته گل عروسی پرداخته‌ایم تا با علم و آگاهی بیشتری گل مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

گل های مقاوم

تزیینات ماشین عروس باید در برابر شرایط آب و هوایی، باد، حرکت خودرو و گرمایی که موتور خودرو تولید می کند مقاوم باشد. انواع گل ها و شاخ و برگی که ساقه‌هایی چوبی دارند، انتخاب خوبی برای ماشین عروس هستند.

برگ‌های گیاه مونسترا ، برگ‌های گیاه راسکوس ، برگ‌های بلند و صاف کوردیلین ، گل ادریس ، گل رز و گل ارکیده مثال هایی از انواع گل و شاخ و برگ مناسب برای ماشین عروس هستند.

گل های وحشی

از گل‌های وحشی هم می‌توان در گل آرایی ماشین عروس استفاده کرد چون معمولا بافت مقاومی دارند. علاوه بر این ارزان هم هستند. استفاده از شاخ و برگ در تزیین ماشین عروس باعث می‌شود گل‌ها بیشتر به چشم بیایند. در نتیجه مجبور نیستید مقدار زیادی گل خریداری کنید.

ترکیب گل ها

از گلهای مختلف استفاده کرده و آنها را با هم ست کنید. برای مثال میتوان از گل رز در کنار ارکیده و شاخ و برگ استفاده کرد. از رزهای کرم و صورتی به عنوان رنگ‌های اصلی و از ارکیده‌های سفید و صورتی برای پر کردن جاهای خالی استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید از گل‌های آفتابگردان در کنار جربرا نارنجی و گل مینا استفاده کنید. این ترکیب گل روی یک ماشین عتیقه عالی می‌شود.

ترکیبی از گل میخک، رز سفید و گل گچ‌دوست هم می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از این گل‌ها برای تزیین یک ماشین عتیقه می توان استفاده کرد و آن را با یک روبان هم رنگ خودرو ببندید. همچنین می‌توانید برای روبان از رنگ‌های متضاد استفاده کنید.

رنگ گل ها

اگر رنگ ماشینتان روشن است بهتر است گل‌هایی به رنگ‌های قرمز، طلایی، آبی و سبز انتخاب کنید. اما اگر رنگ خودرو تیره است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید تا ظاهری لطیف پیدا کند.

قرمز: گل رز، پوینستیا، کوکب و جربرا
صورتی: گل میخک، سوسن، رز، گل صدتومانی و لاله
سفید: گل گاردنیا، رز، ارکیده، یاسمن، گل نخود شیرین، کاملیا و گل حسرت
زرد: گل آفتابگردان، فریزیا، سوسن، جربرا، نرگس و لاله
ارغوانی: گل یاس، زنبق، استخدوس، ادریس و شقایق

گل های هر فصل

تمام گل‌ها در تمام فصل‌ها در دسترس نیستند و انتخاب گل به فصلی که جشن عروسی در آن برگزار می‌شود هم ارتباط زیادی دارد. گل‌های مناسب ماشین عروس بر اساس فصل:

تابستان: گل رز، آفتابگردان، مگنولیا، میخک، آنتوریوم، میخک و داودی
بهار: گل جربرا، نرگس، سوسن، گل نخود شیرین، شقایق، ارکیده و فریزیا
زمستان: گل زنبق، پوینستیا، کاملیا، لاله، گل حسرت، فرفیون و
پاییز: گل ادریس، میخک، شقایق، نرگس

گل های مصنوعی

گل‌های مصنوعی از جنس ابریشم تا حد زیادی شبیه گل‌های طبیعی هستند. علاوه بر این به این راحتی‌‌ها هم آسیب نمی‌بینند.

  • ۹۷/۰۳/۲۴
  • جشن عروسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی